niedziela, 16 lutego 2014

Chapter IV

Ally POV

Obudziły Mnie Promienie słońca wpadające przez zasłony.Dziś niedziela co oznacza że przyjedzie tata.Pewnie zapytacie Jak minęła mi "randka" z Austinem szczerze nie nie byla taka zła.Oprowadził Mnie po miescie potem zabrał na skypark.Na samo wspomnienie tego dnia uśmiecham się.Moje rozmyślania przezwał dzwonek do Drzwi zbiegłam na dół po, schodach i zobaczyłam nikogo innego Jak mojego ojca:
-Tato!-Krzyknęłam i uwiesiłam się muna szyi.
-Hej mała.-Przytulił Mnie.
Weszliśmy do salonu gdzie na kanapie siedziała moja Matka.
-Witaj Alaric
-Jenna-Zmierzył ja wzrokiem-Ani troche sie nie zmieniłaś-Uśmiechną się.
-Ty Też nie.
-Okejjjj-Zaczęłam-To ja może was zostawię-Powiedziałam i wyszłam z. salonu.Co do kurczę miało byc? Zazwyczaj totalnie się olewali nawet nie zwracali uwagi.A Teraz ... Wow robią Postępy w Stronę "Przyjaźni"

POV Emily

-Gadaj gdzie on jest!-Krzyknęłam na przywiązanego do krzesła dziewiętnastolatka.
-Emi ... Daj Spokój i tak  ci nie powie-Zaczął Austin wyciągnęłam spluwę z jego tylnej kieszeni Tym samym przytykając brunetowi do skroni.
-Powiedz Albo bedzie z tobą źle ...-Odblokowałam ją-... bardzo zle.
-Powiedziałem że nie wiem.
-No dalej... obydwoje wiemy że kłamiesz-byłam zdenerwowana Pfff ... Mało powiedziane.-Licze do 3 ...
-Nic wam nie powiem!
- ... 1 ...
- ...
- ... 2 ...
-Za nic w świecie nie zdradzę Luka.-nie to nie.
- ... 3

***

-I co teraz?-Spytał Austin wskazując na martwego juz chłopaka.
-Zamknij sie ... myślę.
-Troche po czasie-Parskną.-Zapomniałem że ty zawsze najpierw działasz potem myślisz.
-Powiedziałam zamknij sie!
-Dlaczego jestes taka nerwowa?
-Nie jestem nerwowa, Po prostu cie nie lubie.
-i do tego chamska.
-Ciesz się że nie słyszysz tego co myślę.

***

- Austiś.-Krzyknęła dziewczynka i rzuciła sie na Tego idiotę (czyt.Austina)
-Hej maluszku Jak bylo u pani Fell
-Bylo Supel bylyśmy na spaceze.
-Ciecze sie na pewno świetne się bawiłyście nie uważasz Emi-Uhhh nienawidzę Jak tak do mnie mówi.
-Tak z pewnością.-Posłałam mu sztuczny Uśmiech i poszłam do Kuchni wszedł zaraz za mną. Objął Mnie w tali przyciągną i do siebie.
-Morze ci pomóc-Zapytał.
-Nie sądzę żebym potrzebowała twojej Pomocy.
-Nalegam.-Zaczął całować mnie po szyi.Jego dłoń wsunęła sie pod moja koszulkę i sunela w górę.Zanim zdążyłam cokolwiek powiedziec, obrócił Mnie w swoją strone i posadził na blacie obdarzając moja szyje tysiącami pocałunków.Jedyne co mogłam zrobic w Tej chwili do powstrzymać sie od zbyt głośnych jęków.Oderwał nas od siebie śmiech dochodzący za pleców Moona obróciliśmy się i ujrzeliśmy roześmianą Lexi.
-Co lobicie?-Spytała.
-Ni-nic.
-Pobawicie sie Ze mna?
-Pewnie.-Powiedział Moon.

Ally POV

Siedziałam w Pokoju na łóżku przeglądając Facebook, z dołu dało się słyszeć śmiech rodziców co Dziwne bo zwyczaj się kłócili.Nagle zaczął dzwonić Mój telefon.Odebrałam

"-Hallo?
-Hej Ally tu Jess.
-O hej
-Chciałam zapytać czy nie poszłabyś Ze mna w pewne Miejsce.
-Nie Nie Wiem Jutro jest Szkoła i ...
-Ohh .. nie nie marudź bedzie tam Austin
-Dlaczego uważasz że miało mnie się przekonać?
-Nie myślałam że wy coś ten Tego ...
-NIE tylko się kumplujemy.
-To co jedziesz?
-No okej przyjedz po mnie za 20 minut.
-Okej mi pasuje do pa
-Pa "

Gdybym wiedziała gdzie Mnie zabierze przenigdy bym się nie zgodziła.

***********************
Mam dla was jedno wielkie i'm sorry.
Postaram się pisać szybciej. Licze na
Wasze szczere opinie.
  
  
                                                


7 komentarzy:

  1. czekam na nexta jestem strasznie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Arrr, jaki super rozdział ;* Oby takich więcej i pisz szybciutko... :* Cudowny, cudowny, cudowny i ta mała jaka słodka. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra, cudo, ideal, perfect. Oby tak dalej. Czekam na nn. :***** <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Ta historia jest naprawdę wciągająca :3
    Z niecierpliwością czekam na następny.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZU! Ale rozdział!!! Uwielbiam go!!! Jest cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 51 year old Business Systems Development Analyst Tessa Edmundson, hailing from Camrose enjoys watching movies like Los Flamencos and Dowsing. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Ferrari 250 GT California LWB Prototype Spyder. strony

    OdpowiedzUsuń
  7. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń